Cargus este o companie de curierat din Romania infintata in anul 1991, care in prezent ofera servicii complexe de expediere si livrare colete in regim urgent sau normal. In continua dezvoltare Cargus curier este compania care ofera clientilor sai o serie de beneficii pentru cei ce aleg sa lucreze cu Cargus.
Care sunt modalitatile de contact Cargus center – relatii cu clientii in vederea solutionarii sesizarilor sau a reclamatiilor cu privire la coletele expediate. Printr-un aple la serviciul de relatii cu cleitnii poti obtine Informatii despre AWB si starea coletelor ce urmeaza a fi expediate.
Modalitati de Contact Cargus
Contact Urgent Cargus la 021.9330 (București) / 021.9282. Serviciul de Contact Cargus relatii clienti poate fi contactat si prin mesaj asociat cu formularul de contact.
Conform cu specificatiile oficiale serviciul de suport si asistenta clienti Cargus poate fi contactat astfel:
- telefon contact Cargus call center – 021 9330 sau 021 9282
- interactioneaza si trimite o sesizare sau reclamatie prin formularul de contact Cargus – vezi pagina
- Poti trimite sugestii daca colaborezi cu Cragus prin formularul aferent astfel incat sa se inbunatateasca serviciile Cargus – spre formular
Indiferent de solicitarea clientiilor Cargus, serviciul de call center Cargus contact relatii clienti, este disponibil de luni pana vineri de la ora 8:00 pana la ora 20:00.
Pentru identificarea situatiilor legate de coletele expediate sau preluare colete este necesar sa aveti un cod AWB la indemana astfel incat operatorul din call center sa identifice rapid situatia dvs.
Punct de lucru Cargus: Măgurele, Strada Atomiștilor nr. 99 – 115, corp C1, județ Ilfov, România Cod poștal: 07712
Reclamatii Cargus contact relatii clienti
Sunt situatii in care poti reclama o anumita problema legata de serviciile Cargus astfel te poti regasi in situatiile urmatoare:
- coletul nu ajunge la timp
- nu gasesc codul AWB
- nu stiu sa comand un curier Cargus;
- Nu stiu cum pot urmarii coletul meu;
- Nu identific unde este coletul meu;
- Curierul nu a expediat la adresa specificata;
- Alte solicitari sau reclamatii Cargus curier.
Cargus contact pe email sau Chat live
De regula accesul la adresa de email Cargus se face prin formularul de contact Cargus sectiunile de sesizari sau informatii colete de unde poti trimite un email pe adresa oficiala a companiei.
Pentru interactiunea cu serviciul de asistenta prin Chat Live, este necesar sa completezi detaliile tale, cum ar fi numele și adresa de e-mail, pentru a începe sesiunea de chat.
Expediere colete cu Ridicare colet de la adresa
Daca vrei sa trimiti un colet prin Cargus Curier iata cum poti sa o faci in cel mai simplu mod:
1. Alege locația din care vrei să expediezi coletul – După completarea adresei, va trebui să setezi și data de ridicare și un înterval orar în care curierul poate veni la adresa. Dacă îți alegi o adresă preferată , informațiile se vor completa automat.
2. Alege dimensiunea coletului – Accesează Cargus Mobile sau aplicația web MyCargus și alege una dintre cele 4 dimensiuni de colet disponibile.
3. Selectează destinatarul – Selectează destinatarul din lista de contacte a telefonului și datele acestuia vor fi completate automat. În cazul în care persoana selectată are cont Cargus, și a salvat la rândul său un SHIP & GO preferat, poți selecta această locație ca punct de livrare
4. Servicii adiționale – Alege serviciul adițional de care ai nevoie : încasat cont ramburs, livrare sâmbătă, deschidere colet la livrare și multe altele.
5. Confirmă datale expedierii și efectuează plata – Confirmă datele expedierii , alege modalitate de plată preferată și poți plăti rapid Alegi opțiunea de plată recurentă, iar plata expedierii se va face cu un singur click.
6. AWB generat cu succes.
Codul AWB poate fi comunicat destinatarului astfel incat sa aiba acces la identificarea coletului daca acesta nu ajunge la timp. De regula acest lucru nu se intampla dar nu se stie niciodata.
Te poate interesa si articolul nostru despre modalitatea de contact Fan Courier Bucuresti
Retur Cargus
Poți returna orice produs, cu greutate de până la 15 kg (dimensiuni maxime 40 x 37 x 60 cm). Condiția este ca expeditorul coletului tău să aibă implementat Serviciul de Retururi prin Cargus. Pentru orice intrebare legata de acest serviciu recomandam sa va informatii de la departamentul de relatii cu clientii Cargus.
Pentru informatii suplimentare legate de modul de contact Cargus sau despre serviciile companiei va sugeram sa urmariti cu atentie pagina oficiala cargus.ro
Iti recomandam sa urmaresti modul prin care poti sa intri in contact cu Banca Transilvania centru de suport clienti.
Contact Cargus serviciul de relatii clienti
Pentru a identifica coletele trimise prin Cargus și pentru a intra în contact cu departamentul lor de relații cu clienții, poți urma acești pași:
- Acceseaza site-ul cargus.ro de unde poti intra in rubrica contact Cargus de unde identificam numerele de telefon Cargus – call center.
- Daca nu identifici coletul expediat prin Cargus iti recomandam secțiunea „Urmărirea coletelor” sau „Track & Trace” pe site-ul lor. Aici, vei putea introduce numărul de urmărire (tracking number) al coletului pentru a-l identifica.
- In rubrica de contact regasim diverse formulare de contact Cargus de unde ulterior poti depune reclamatii sau sesizari cu privire la anumite situatii intampinate.