Aplicatia MyElectrica a devenit una dintre cele mai utilizate aplicatii mobile valabile pentru cei ce detin un contract activ la Electrica Furnizare. Prin intermediul aplicatiei MyElectrica poti gestiona mai usor contul tau de client Electrica Furnizare.
Beneficii aplicatia MyElectrica
MyElectrica este o aplicatie dedicata pentru serviciile contractate la Electrica Furnizare iar cu ajotorul acesti aplicatii poti sa iti gestionezi contul si sa platesti facturile la energia electrica sau termica.
Enumeram pe scurt o parte din beneficiile utilizarii aplicatie MyElectrica.
- Autentificare in aplicatie cu aceeasi parola utilizata in portalul de clienti;
- Transmiterea indexului autocitit;
- Vizualizarea facturilor emise, a stării acestora;
- Plata online a facturilor;
- Vizualizarea graficului de consum, a istoricului plăților efectuate;
- Localizarea pe harta a punctelor de relații cu clienții;
- Contactarea furnizorului tău prin transmiterea unui mesaj.
Cont client MyElectrica
MyElectrica Login cont client sau inregistrare cont:
- Inregistrare cont pentru acces aplicatie – daca inca nu ai cont;
- MyElectrica Login utilizator sau client – Vezi aici
- Activare cont;
- Plata factura online la Electrica Furnizare;
- Transmitere index Electrica Furnizare;
- Recuperare cont client.
Pentru clienții casnici, factura se emite pentru fiecare loc de consum, iar pentru clienții noncasnici se poate emite o singură factură pentru unul sau mai multe locuri de consum.
Cu ajutorul aplicatiei MyElectrica poti sa platesti factura online mult mai simplu si mai rapid, poti transmite indexul autocitit astfel incat sa platesti consumul real indiferent daca vorbim de energie electrica sau gaze naturale.
Eventualele propuneri de îmbunătățire a aplicației MyElectrica sau probleme în utilizare, pot fi transmise, prin email, la adresa app@electricafurnizare.ro, precizând, pe lângă datele dvs de contact, tipul și modelul telefonului.
Periodic pot aparea actualizari in sistemele informatice Electrica Furnizare iar anumite servicii pot fi afectate pentru o perioada scurta de timp dupa cum urmeaza:
- MyElectrica – aplicație și portal;
- TelVerde (comunicare index autocitit);
- Formularul unic de contact online;
- E-chat;
- Plata în punctele de relații cu clienții (Info Kiosk/POS);
- Serviciile din meniul interactiv Call-center (activare a opțiunii de apel la emiterea preavizului, informații despre intervalul de comunicare a indexului sau perioada de citire programată a contorului).
De regula actualizarea aplicatiilor online se realizeaza in mod anuntat prin canalele de comunicatii sau biroul de relatii cu presa ale Electrica Furnizare.
Descopera aplicatia MY Orange destinata clientilor Orange Romania.