Sari la conținut
Prima pagină » Blog » Flip: Telefon Suport Clienti

Flip: Telefon Suport Clienti

    flip relatii clienti

    Flip este o platforma specializata in achizitionarea telefoanelor care numai sunt de actualitate. Cu ajutorul Flip.ro poti vinde un smartphone rapid si la un pret evaluat corect.

    Contact Flip Relații cu Clienții

    Dacă ești apelezi la serviciile Flip este important să știi cum să iei legătura cu departamentul de suport. Indiferent dacă ai nevoie de informații legate deserviciile oferite, retur, facturare sau rezolvarea unor probleme tehnice, serviciul de relații cu clienții este disponibil pentru a te ajuta.

    Pentru informații legate de serviciile Flip ne poți contacta la: Sectiunea contact, asistenta prin chat sau pe E-mail:  suport@flip.ro

    Program call center relații cu clienții:

    Luni – Vineri: 08:00 – 20:00
    Sâmbătă 10:00 – 18:00

    Email Focus Sat

    • Adresa de email Flip: suport@flip.ro

    Contact servicii clienti FLIP

    Telefonul de contact – Cea mai rapidă și eficientă metodă de a obține suport este prin apel telefonic. Numărul de telefon pentru relații clienți FLIP este redirectionat acum catre sistemul de chat live.

    Email: Pentru întrebări mai puțin urgente sau dacă preferi să comunici în scris, poți trimite un email la adresa de contact a companiei. Aceasta este o opțiune foarte utilă în cazul în care vrei să descrii în detaliu o problemă sau ai nevoie de clarificări care nu necesită un răspuns imediat.

    Formular de contact online: Pe website-ul Flip.ro, poți găsi un formular de contact ușor de completat. După trimiterea acestuia, un reprezentant al serviciului clienți te va contacta în cel mai scurt timp posibil, de obicei în decurs de 24 de ore.

    Date companie

    • Denumire companie: SC Flip Technology SRL
    • CUI (Cod unic de înregistrare): RO40387736
    • Număr de ordine în Registrul Comerțului: J40/13224/2018
    • website: flip.ro

    Cum poți trimite o sesizare?

    Cea mai eficientă metodă este să trimiți un email la contact@flip.ro, oferind toate detaliile relevante despre situația ta. Explică problema clar și atașează orice informație suplimentară care poate ajuta la o analiză corectă.

    Pe website găsești o secțiune dedicată sesizărilor si reclamatiilor. Completează formularul cu detaliile necesare și echipa Flip îți va răspunde în cel mai scurt timp.

    Ce trebuie să incluzi în reclamație?

    •  O descriere clară a problemei.
    •  Datele comenzii (număr comandă, data achiziției).
    •  Orice dovezi relevante (capturi de ecran, poze, facturi).

    Dacă ai nevoie de clarificări suplimentare, nu ezita să iei legătura direct cu Flip prin metodele disponibile. Echipa de suport este gata sa raspunda rapid reclamatiilor si este pregătită să analizeze fiecare solicitare pentru o soluție cât mai rapid!

    Există un număr de telefon Flip?

    Acum modul de contact pentru informatii clienti este doar prin chat sau formularul de contact. Numarul de telefon pentru serviciul call center numai este de actualitate. Verificati formularele de contact pentru a intra in legatura cu echipa Flip.ro

    Cum poti vinde un telefon pe Flip.ro?

    Pentru a vinde un telefon prin platforma online Flip este necesar sa urmezi niste pasi astfel:

    • Accesează secțiunea „Vinde telefonul tău” de pe site.
    • Completează formularul cu detalii despre model, stare și funcționalitate.
    • Primesc o ofertă de preț instant. Dacă ești de acord, Flip.ro îți trimite un curier pentru preluarea gratuită a telefonului.

    Cum verific starea telefonului meu?

    Flip.ro folosește un proces destul de complex pentru etapa de verificare tehnică. Fiecare telefon trece prin peste 30 de teste pentru a asigura funcționalitatea completă și calitatea ridicată a produsului. Înainte de livrare, telefonul este ambalat în condiții optime.

    Retur la FLIP

    Dacă ai primit un produs care nu corespunde așteptărilor tale, dacă îți dorești un alt model sau pur și simplu te-ai răzgândit în privința comenzii, poți iniția un retur urmând câțiva pași simpli.

    Pentru început, autentifică-te în contul tău de pe Flip accesând acest link. Introdu adresa de e-mail și parola asociată contului.

    În cazul în care ai plasat comanda fără un cont, ai primit o parolă temporară pe adresa de e-mail folosită la cumpărare (verifică și folderul Spam, dacă nu o găsești). Dacă este necesar, o poți reseta folosind opțiunea „Am uitat parola”.

    După ce te-ai autentificat, accesează secțiunea Contul Meu, situată în colțul din dreapta sus. Apoi, intră în categoria Retur, unde vei găsi opțiunea de a returna produsul dorit. Apasă butonul corespunzător și completează formularul de retur.

    Va trebui să introduci detalii precum IBAN-ul pentru rambursare, motivul returului și data la care dorești ridicarea coletului de către curier. După completare, confirmă trimiterea cererii.

    Înainte de a expedia produsul, asigură-te că ai eliminat orice cont asociat (iCloud, Google, Samsung, Huawei sau Xiaomi) și că dispozitivul este resetat la setările din fabrică, fără coduri de acces active. Dacă ai achiziționat și accesorii suplimentare pe care dorești să le returnezi, selectează-le în formular.

    Curierul va ridica coletul la data aleasă de tine. Returul va fi procesat în cel mult 14 zile, conform legislației în vigoare.

    Cum elimin contul meu iCloud de la distanta

    Dacă vrei să elimini contul tău iCloud de la distanță, poți face acest lucru accesând iCloud.com. Autentifică-te cu ID-ul Apple și parola ta, apoi intră în secțiunea „Găsire iPhone”.

    • În partea de sus a paginii, selectează „Toate dispozitivele” și alege dispozitivul pe care vrei să-l elimini.
    • Opțiunea „Șterge iPhone” îți permite să ștergi toate datele și să deconectezi automat contul iCloud.
    • Confirmă acțiunea introducând parola Apple ID.

    După ce dispozitivul a fost resetat, vei vedea opțiunea de a-l elimina definitiv din contul tău. Apasă pe „Elimină din cont”, iar dispozitivul nu va mai fi asociat cu iCloud-ul tău. Astfel, poate fi folosit fără restricții de către altcineva.

    Etichete: