Sari la conținut

Sodexo contact Pluxee: informații, asistență clienti

  • de
contact sodexo

Grupul Sodexo Pluxee se adreseaza companiilor si firmelor din Romania ce doresc sa ofere angajatilor sai o serie de beneficii si facilitati fata de salariul lunar. Vom identifica in cadrul acestui articol modul de contact Sodexo Pluxee Romania.

Contact Sodexo Pluxee

Pentru a intra in contact cu un operator al serviciului de call center Sodexo Pluxee Romania avem la dispozitie urmtoarele metode de contact:

  • Contact Sodexo Romania daca ești un client/comerciant: 021.204.46.46
  • Dacă ești beneficiar card de masă: 021.207.27.27 (între orele 7:00 și 22:00)
  • Pentru un potențial client/prospect avem numarul de contact: 021.204.46.46
  • Fax: 021 208 91 00 – 0372 151616.

Programul serviciului de call center este de Luni pana Vineri de la 7:00 – 22:00.

Carduri si servicii Sodexo

Asa cum deja am expus la inceputul acestui articol Sodexo Pluxee se adreseaza in special companiilor care doresc sa ofere anumite beneficii extra salariatilor precum:

  • Card de masă (Gusto Pass) – destinate alimentelor sau consumației la restaurant;
  • Card cadou (Cadou Pass) – permit achiziționarea unei game largi de produse și servicii, în general de natură non-alimentară;
  • Card de vacanță (Turist Pass) – oferite angajaților pentru petrecerea vacanței în România;
  • Card cultural (Cultura Pass)
  • Tichete de creșă (Primul Pass) – pentru angajații părinți care au copii cu vârsta până în 3 ani, ce asigură plata (integrală sau parțială) creșei copiilor
  • Tichete sociale (Viva Pass) – rezervate categoriilor sociale defavorizat.

Cardurile de masa sau tichetele de vacanta sunt cele mai populare servicii oferite de Sodexo Romania.

Blocarea cardului se poate face de către titular din aplicația Pluxee sau apelând numărul de telefon 021 207 27 27.

Daca ai blocat cardul prinintroducerea gresita a pinului iata cum poti debloca acel card:

Accesează portalul web https://app.sodexo.ro/mysodexo/wallet, și apasă butonul „Deblocare PIN”. Vei putea efectua din nou tranzacții imediat după deblocarea cardului.

Cardul Pluxee poate fi activat în două modalități:

  1. Accesează aplicația Pluxee, meniul Portofel, selectează cardul pe care dorești să-l activezi, apasă pe iconiță din colțul stânga sus , și alege opțiunea „Activează acest card”;
  2. Poți să-l activezi direct într-unul dintre magazinele partenere, prin introducerea cardului în POS și tastarea codului PIN. Ulterior, poți utiliza cardul folosind plata contactless.

Pentru intrebari sau informatii suplimentare despre soldul Sodexo sau cardurile de masa Sodexo poti suna la serviciul de asistenta si suport clienti Sodexo, numerele de telefon fiind afisate mai sus in articol.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *